luni, 6 ianuarie 2014

18

" Deep in my mind there's confusion and hope"

găsesc în micul buzunar al genţii
tot felul de nimicuri
( un stick de memorie, o pereche de căşti vechi şi nefelositioare
două bomboane lipicioase şi un pachet cu şerveţele nazale
de astea chiar am nevoie " Ai nevoie de ele atunci când lipsesc"- sună ameninţător
dar e în regulă)
am chef de ceartă
în drum spre casă îl întâlnesc pe Grig
îmi spune s-o aşteptăm pe Mona împreună
sunt geloasă
îl reped, îmi întoarce spatele
....o aşteptăm împreună pe Mona

mă aşez pe marginea patului
ştef îmi mulţumeşte
dup-aia mergem în club (librărie)
" eh pe dracu' "
răsfoiesc în grabă Aldous Huxley
cu capul pe spate, desfăcându-mi mai apoi
întreg trupul.
dau o căutare rapidă pe google
pink floyd undeva după miezul nopţii.




3 comentarii:

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte