miercuri, 4 decembrie 2013

cum am scris despre haina bej

"... pure heroine"

prefaţă pentru loviturile din
cerul gurii fript, static, de neclintit
" îţi dau vreo, de nu te vezi"
îmi strâng cu grijă şireturile
ca nu cumva să se desfacă
( e supărător şi enervant)
să fiu cu ochii în pământ în timpul mersului.
G. şi M. poartă fluturii pe obraz
din buzunarul hanoracului albastru
G. scoate un carneţel- învelit în piele
se zăpăceşte, zâmbeşte, îi atinge în fugă obrazul-
carneţelul e pentru M.

M. e fericită şi e frumoasă
haina bej îi alunecă de pe umeri




4 comentarii:

  1. ca mereu combini frumos fotografiile cu cuvintele tale jucause! :)
    te pup si sa ai o seara frumoasa!!!
    Liuba
    xx

    RăspundețiȘtergere
  2. ador poza la fel si cuvintele tale. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. am disparut mult timp.chiar daca am mai imprasiat, mai rar, cuvinte, sufleteste, am disparut vreme lunga. si cand revin, te mai citesc, si mor in drag ca te regasesc la fel de calda si sublima..

    ex-Lorelei..

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte