miercuri, 5 februarie 2014

10 ani mai târziu

" I was, you know, suicidal. I just didn't wanna live.".

 intro (o formă prin care viaţa mea e ratată) :

tuxedo- aruncat cu lejeritate pe umeri
asta e, frate
un om din treizeci îşi ratează viaţa
de data asta am fost eu ăla
hai, nu-mi spune că îţi pare rău, scuipi venin
atunci când vine vorba de mine.
...
( va urma)


la şapte ani mi-am prins mâna la uşă
degetele mi se învineţiseră
dar îmi priveam cu fascinaţie unghiile urâte
pe care până la cinşpe ani le-am rupt
sângera pielea- " ai ochii de copil"
ana vede cele mai frumoase filme, îşi leagănă trupul zvelt
de-a lungul drumului
alunecă printre maşini e frumoasă
şoferii nu înjură, se opresc, o privesc cu drag
unii sunt mai, ştiţi voi...
îşi şterg cu vârful degetelor colţurile gurii
se face verde şoferii trec
mai dau un telefon.

cam baţi pasul pe loc
fetiţo.





Un comentariu:

  1. Randurile astea imi plac:"alunecă printre maşini e frumoasă
    şoferii nu înjură, se opresc, o privesc cu drag"

    Minunat, super... as vrea sa stiu pe cine caracterizeaza toate aceste dedicatii :)

    Din Poezia de azi am inteles ca ea e "frumoasa"

    Pupici si zile frumoaseeee...

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte