marți, 16 septembrie 2014

cum dependențele se transformă în vise. dorințe.

"Toamna asta sunt eu când visez fără tine"- F. Anton

"felină e nervoasă. de patru zile nu am mai vorbit cu ea pentru că (ai să râzi dar) m-am gândit la tine. discutam cu mar posibilitatea unei împăcări; am fost de acord că poemele lui fab sunt fabuloase (ce bine că nu sunt singura); mi-am spus în gând. apoi am închis ochii și m-am gândit la tine (la voi) și la strângerea aceea de mână; ireversibilă și atât de profundă. doi ani mai târziu & leagănul cu îngeri. nuduri sufletești. goluri adânci în care te pierzi. nimic nu e o întâmplare, scumpule."

2 comentarii:

  1. Bună,
    Vino și ia gratuit imagini animate gif, foarte frumoase pentru blog: flori, fluturi, pești cu acvarii, crăciun, anul nou, halloween, cascade, animale, păsări, romantic, muzică, relaxare, sport, mașini, medical, natură, copaci, plante, animații de sărbători, oameni, etc.
    Colțișor de Rai
    Flori Imagini Mișcătoare Gif
    3D Animated Gifs
    Valy

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult imi place cum ai scris, felul tau e unul unic si ma inspira si pe mine :)

    Eu ador toamna, e favoritul meu! :)

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte