marți, 16 septembrie 2014

cum dependențele se transformă în vise. dorințe.

"Toamna asta sunt eu când visez fără tine"- F. Anton

"felină e nervoasă. de patru zile nu am mai vorbit cu ea pentru că (ai să râzi dar) m-am gândit la tine. discutam cu mar posibilitatea unei împăcări; am fost de acord că poemele lui fab sunt fabuloase (ce bine că nu sunt singura); mi-am spus în gând. apoi am închis ochii și m-am gândit la tine (la voi) și la strângerea aceea de mână; ireversibilă și atât de profundă. doi ani mai târziu & leagănul cu îngeri. nuduri sufletești. goluri adânci în care te pierzi. nimic nu e o întâmplare, scumpule."

Un comentariu:

  1. Ce mult imi place cum ai scris, felul tau e unul unic si ma inspira si pe mine :)

    Eu ador toamna, e favoritul meu! :)

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte