luni, 29 august 2011

Provocarea mea -TEATRUL


Nu ştiu de ce...Poate de prea mult dor n-am reuşit să mă rup de lumea asta.Am ştiut c-aş fi putut uita uşor sau poate mai greu la început.Întrebarea era:să aleg o provocare sau o schimbare?Şi am ales provocarea.Cum să mă despart de cel care mi-a deschis atâtea uşi?Care m-a învăţat să fiu aşa cum sunt azi şi nu aş fi fost vreodată.Sunt sigură că am făcut ce trebuie...Am încercat să-mi urmez visul şi asta voi face în continuare.Voi continua să-mi urmez drumul...Mai e doar un pas.Aş fi dezamăgită să înţeleg că nu am puterea de a mă transforma de a mă cunoaşte şi într-un mod diferit.Iubesc arta.Iubesc frumosul.Nu mi-e frică de muncă,doar că e ceva NOU.Şi noul mă depăşeşte uneori.
                Am impresia că cei din jurul meu mă cunosc mai bine decât eu pe mine.Când de fapt,nu-i aşa.Pentru mine ARTA asta care se numeşte TEATRU e provocare.Arta asta mă omoară.Şi ÎNCERCĂRILE mă înfurie.Încerc să-mi apropii provocările,să-mi apropii duşmanul care mai târziu să-mi devină prieten,frate sau soră. Teatrul este mereu o experienţă dificilă.
Poate ei mă vor ajuta...

“Teatrul nu este viaţă în miniatură, ci viaţă mărită enorm, viaţă exagerată înfiorător.” -H.L.Mencken
“Teatrul este poezia ce se desprinde din carte şi devine omenească.”- Federico Garcia Lorca
“În societate, ca şi în teatru, monologul precede moartea.”- Albert Camus
“Între teatru şi comorile lumii aş alege teatrul.”-Maria Filotti
“În teatrul social, actorii se împart în sforari şi marionete, destinul scrie scenariul, iar spectacolul este cu intrare liberă.”-Elena Stan
“Fericiţi cei care nu înţeleg! Dar şi mai fericiţi cei care ştiu să decodifice toate nivelurile de lectură ale unui spectacol. Fiecare teatru are publicul lui.”-Emilia Popescu
“Pentru mine, teatrul e ca un drog. Dar unul benefic, care mă ajută să înţeleg mai bine viaţa şi s-o exprim.”-Ioana Pavelescu
“Există trei feluri de piese de teatru: bune, proaste şi care se joacă.”-Tudor Muşatescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte