miercuri, 28 martie 2012

...

Iertaţi-mă!Promit că de acum nu mai fac niciun rău,oricât de mic mi s-ar părea acest rău!Nu,nu!Vă jur!Am să fac doar bine...Numai nu mă mai chinuiţi!Nu,nu!Uitaţi-vă!Nu mai fac niciun rău!O să stau aici,cuminte,în colţişorul meu,neclintită,doar nu îi mai faceţi rău,nici mie nici ei!Dacă îi faceţi rău ei,îmi faceţi rău şi mie,iar dacă îmi faceţi rău mie îi faceţi rău şi ei!Nu mai suport.Ce-i cu toate sunetele astea?Ce-i cu zgomotul ăsta?Ce se întâmplă?Nu!Nu!Mi-e frică!Ba nu!Nu,nu mi-e frică!Nu,nu!Vă rog,vă rog,nu!Lăsaţi-mă!Lăsaţi-mă!Sunt cuminte!Nu!Nu îmi mai faceţi rău!Nu,nu!Nu!
Nu vă mai învârtiţi,nu mai treceţi de la o cifră la alta!Nu...Nu!Promit că sunt cuminte şi...Ameţesc!Opriţi-vă!Opriţi-vă!Nu!Nu!Mergeţi mai departe,numai nu îmi mai produceţi suferinţă!Nu,nu!Nu vedeţi că toţi vă urăsc şi că toţi vă iubesc în acelaşi timp?!Nu!Nu!Nu ne mai chinuiţi!Promitem că suntem cuminţi şi că ne jucăm frumos împreună!Doar mai lăsaţi-ne să fim copii,limbi înveninate de dorul timpului!Noi promitem să fim cuminţi...

4 comentarii:

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte