miercuri, 20 iunie 2012

suflete

-Deschide,deschide!
-...
-Ce,te faci că n-auzi?
-Hm!
-Deschide,îţi spun!Deschide pentru numele Domnului!
-Nu vreau!Şi în plus ,cine eşti tu,să-mi spui mie ce să fac?
-Sunt acel suflet,acea parte care face parte din fiinţa ta!
-Aaa!Deci să înţeleg că....
-Da!Da!Acum deshide!
-Nu!Dacă ai fi fost acel suflet ai fi deschis tu singur uşa...
-Deci să înţeleg că...
-Da!Ai înţeles foarte bine!Cheia din mâinile tale aparţine altei fiinţe!Nu te-ai fi rugat de mine să-ţi deschid!
-Şi acum?
-Acum trebuie să pleci!Hai pleacă,pleacă,îţi spun!Nu e locul tău aici!

6 comentarii:

  1. Impresionant !
    Mi-a placut enorm .Felicitari :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesantă punere în "scenă", dar eu mai am o speranţă să pot deschide singură uşa sufletului meu, nu să depind de altcineva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar asa...e interesant cum ai prezenatat scena, fiecare are cheia sufletului nostru.

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte