duminică, 9 decembrie 2012

nu ne-au întrecut.ne-au învăţat nimicul.

" am vorbit despre îngeri printre foi de ceaţă.îngeri metalici,îngeri cuminţi,îngeri frumoşi.unul ca tine se numea Gasby.şi a murit înntr-o zi,condamnat la iubire."

umbrela nu s-a deschis
gata de zbor?
elementul paranoia s-a rupt de mine
ameţind carsturi
metanoia a încălcat legile creştinilor mici
şi ne-a făcut simţitori în toate legile astea
căutătoare de viaţă.
şi nimeni după zile şi zile de neviaţă
nu m-a întrebat "fată frumoasă,unde ai fost atâta timp?"
căci eu sunt cu ei zi de zi şi niciodată acolo
da'nu frumoasă,că e prea mult!
of ,că iar m-am aruncat elegant printre cuvinte
ştiţi ce-mi doresc eu:să scriu,
să scriu  şi să fiu aproape de voi
cei care mă cunoaşteţi aşa
printre litere.
oare cum o fi el?
o fi bun şi cuminte şi incredibil
de inteligent:prototipul unui pampon răzleţ
legat de gândurile mel întortocheate.
sunt copleşită de limitele ireversibilului meu
eu,
gata.




11 comentarii:

  1. Poeta mea preferata..decrlar
    un fac infocat;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai fost paranoică?Bine că a trecut.Ai un mesaj foarte profund în scrierile tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te cunoastem printre randuri..Hm , esti o persoana care nu se lasa atat de usor descoperita , versurile tale dau intotdeauna de gandit dar te fac sa vrei sa cunosti persoana care le scrie .
    Iarna magica! >;d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Parca e putin crancen sa-ti fie trupul si mintea despartite...

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase cuvinte. Felicitari!
    Iti doresc sa ai parte de multe impliniri si cat mai multe cuvinte incarcate de suflet si trairi.

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte