sâmbătă, 17 decembrie 2011

Scrisoare pentru tine,Eu!

                                      Dragă TU,
Da!Tu!Cea din oglindă,nu te teme!Voiam să-ţi spun doar că...întotdeauna am să încerc să fiu într-o continuă competiţie cu tine( ori cu mine).Ştiu că împreună suntem în stare să mutăm munţii din loc(şi nu cu forţa fizică ce ne lipseşte amândurora),cu mintea.Mereu te voi asculta deşi,alţii te vor ignora cu desăvârşire,mereu am să-ţi fiu alături când,alţii te vor da la o parte,mereu am să cer mai mult de la tine,când chiar puterile au să te sfârşească...Am să te susţin când crezi că n-ai să mai poţi,am să-ţi fiu sprijin când o să te ridici.Am să mă bucur cu tine pentru toate realizările mele,realizările noastre.Am să te întreb de mii de ori ce faci când ai să hotărăşti să faci un lucru, am să-ţi măsor paşii când vei păşi pe scenă şi-ţi voi presăra calea cu încredere şi hotărâre.Am să te ascult când va fi zgomot,am să tac când va fi linişte.Şi tu?Şi tu trebuie să mă asculţi,să mă înţelegi,să-mi fii prietenă,soră,să mă tragi de mânecă când te îndoieşti de mine,să-mi dai ghioante când îl vezi pe cel cu chitara...să-mi şopteşti la ureche răspunsul când am să uit că 1+1=2!
                                                                                                                                                   Cu mare,dar mare nevoie de redescoperire,EU!               

4 comentarii:

  1. cand ai spus..."Cu mare,dar mare nevoie de redescoperire,EU!/"...poate chiar te-ai redescoperit .... sau daca nu esti cu siguranta pe aproape....

    RăspundețiȘtergere
  2. roscata din vis:sunt cat se poate de aproape!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur să văd că ai făcut progrese în ceea ce priveşte descoperirea de sine, să nu renunţi niciodată!

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte