sâmbătă, 3 decembrie 2011

Iarnă,tu eşti?

     Avusesem un somn tare greu...Răsăritul îşi filtra agonia,desenând pe ziduri romburi portocalii.Am simţit cum a venit...Aşa uşor...Desprinsă parcă din basme.N-am vrut să cred că-i ea,dar nici s-o alung n-am putut.În cameră dăinuia răceala sa,care şi acum e prezentă...şi va mai fi.S-a instalat comod în fotoliul din faţa mea,şi-a împreunat mâinile şi cu vocea groasă,pătrunzătoare mi-a spus:"N-ai ce să-mi faci!Văd cum fierbi!M-ai alunga departe de aici,dar vezi tu...Fără mine,nici c-ai fi existat!"                                                    
Dacă ai fi fost acolo,alături de noi,i-ai fi citit pe chip trăsăturile bărbăteşti,îmbinate cu cele feminine.În ochii săi purta gheaţa,în obraji roşul trandafirilor,pe buze umbre livide de rău.Trupul era parcă al unei zeiţe şi rochia albăstrie îi venea perfect.În părul argintiu,presărat cu fulgi mari de nea,avea stelele.
Aş fi vrut să găsesc argumente,să poată pleca ea singură din odaia mea,însă mi-am spus că mai am mult timp de-acum înainte...şi-n plus are dreptate.N-am putere s-o alung şi nici n-aş face lucrul ăsta şi ea...e anotimpul ce mi-a dat viaţă....Poate peste încă vreo cincizeci de ierni o să am puterea s-o înfrunt!

10 comentarii:

  1. iarna...
    a venit doar cu frigul si prezenta ei...
    macar de-si aducea si fulgii!

    o zi placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lavi: :(stiu...si mie mi-e dor de cativa fulgi de nea...
    Si eu iti doresc o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iarna nu e iarnă fără zăpadă.. :(
    sper să ningă cât mai curând.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de dragut:dSper ca iarna asta sa fie blanda cu noi:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Rose:ştiu...zăpada aceea pufoasă!Mi-e dor!
    Tic!Tac!:şi eu vreau!dar puţină zăpadă nu strică!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din câte am auzit eu, slabe şanse cu zăpada asta, cică pe la finele lui ianuarie, totuşi, ce farmec mai au sărbătorile fără pufoşenia de afară?

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca S.:eu am auzit că de Crăciun o să avem zăpadă.Prin toată ţara!

    RăspundețiȘtergere
  8. La mine nu a venit iarna, dar o aştept...

    RăspundețiȘtergere
  9. Şi eu ador iarna, în special când ninge. Fulguşorii aceia plutitori şi întreaga atmosferă parcă de basm sunt tot ce-mi doresc de la iarnă. Sper să avem parte de ceva zăpadă. Dacă nu, sunt sigură că în sufletele noastre va ninge cu siguranţă.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu cred ca va fi un Craciun noroios!:)..asa se aude!

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte