joi, 15 august 2013

infinit "es".

"ce a fost cu tine haios şi ce a fost sexual şi discuţiile deştepte şi filmele de la biblioteca franceză sunt ca un anotimp încheiat".- M.Cărtărescu,  "La o artistă"

Pe parchet zăcea tabachera,
cu două infinituri rupte pe sfert.
- nu mai fumez,doar joi mai trag câte o veşnicie,ai spus.
- oh. dragule!dar joi, ce departe e joi.
cobor din pod clasorul şi-mi amintesc de noapte din bibliotecă
cu eva.am zâmbit de fiecare dată când mi-am amintit ochii ei
de jais.

Şi-n dezordinea ta,de tânăr sălbătic
miroseai a rom, şi-n odaie
persistau acordurile de sfârşit ale
rebelului Kurt;27.
-ia un loc oriunde,mi-ai spus.
eu aş fi vrut să rămân lângă tine o viaţă.

Slăbiciunile şi cei 14 salcâmi de la pânze,
aproape 14.




4 comentarii:

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte