marți, 1 septembrie 2015

toamna

"Imensul pustiu sufletesc, în care te-am primit cu toată căldura..."


Să îmi scrii cu voce tare. Ce ţi-aş putea scrie înapoi? Mi-s neputinţele depărtări de Dumnezeu. Îţi adormi trecerile prin mine. Te fac. Te. Spovedania surzilor. Lumină. Tu me manques. Baudelaire şi filmele pe care le vedem apoi, împreună. Cercul. Ursul doarme şi-a uitat de foame/ răsună ecoul unei copilării ratate în care mi-am purtat stângăciile în lanţuri. Exerciţiile, Cehia, cuburile, lego absolut şi discuţiile savante din Gara de Nord. Un vis, Doiniţa în puf parfumat. Bomboanele de ciocolată învelite în hârtie de ziar. Zvonuri.

Un comentariu:

  1. Toamna miroase asa frumos.
    Un premiu si o mica provocare: http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2015/09/premiul-liebster-cu-si-despre-bloggeri_2.html

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte