marți, 10 mai 2011

Cum să cazi?



Depinde cum pui întrebarea.În sensul că poţi cădea în picioare,pe burtă sau...e interzis să cazi.Ce-i prostia asta?Să cazi?...


Se aşteaptă la multe...şi totuşi la prea puţine.Dacă merge totul strună pentru tine n-au nimic de zis(oricum pentru ei totul e OK).Dar hop,cum ai căzut te-au şi văzut şi(fie vorba între noi te-a cam durut lovitura)…Da’ cu toate astea,te ridici cu greu,că’n-ai ce face.Să rămâi jos?INADMISIBIL!Şi pentru ei şi pentru tine.Însă ţine-te bine!Că hai...ai ajuns în picioare cum ai ajuns,dar în jurul tău sunt alte zeci de persoane care vor de abia acu’să te “sprijine”.Şi le laşi “s-o facă” că tu ştii ce le poate scufiţa,şi mai ştii că INTERSUL POARTĂ FESUL…Cu toate că ele te împiedică mai mult.Dar tu le elimini cu discreţie,ele crezând că-ţi sunt şi mai aproape şi că te-au păcălit.Dar aceşti oameni ţi-au deschis ochişorii mai mult…Şi bine au făcut!


Cât (te)-au aşteptat ,,sus”nu s-au întrebat cum o mai duci.Doar acum cât eşti lângă ei...Da’fă aşa “la mişto”buf,din nou, ca să vezi atunci veselie pe ei.Nu ştiu...În momentul acela şi ei te văd pe tine,dar şi tu-i vezi pe ei,însă totuşi nu vă vedeţi.Ori mai bine zis,ei nu văd ce faci tu între timp...că vorba ‘ceea “Prostu’ râde de ce-şi aduce aminte”.Adică... văd că eşti iar în putere,dar nu privesc mai departe.Ei cred că baţi pasul pe loc şi că stai aşa de aiurea!...


Băi...şi ai învăţat să cazi în picioare...Ca o felină cu... nouă vieţi.Spre deosebire de ea tu ai o viaţă..sunt norocoşi dar şi ghinionişti cei ce au dat să trăiască o nouă viaţă.În primul rând că au avut parte de o nenorocire(ştiu eu:un accident sau…mai rău) şi în al doilea rând că le e dat să trăiască.Ori invers.Însă tu ai mare grijă sau măcar încerci,că nu ştii când te loveşte OZN-ul.Şi-ţi zic eu că te doare tare...Şi n-ai cum reacţiona că te fură extratereştrii.


Vrei să spui probabil că te-am cam plictisit.Oricum ce-ţi pasă ţie?Sau ce-mi pasă mie?Am sau n-am dreptate?


Dar vezi că te-am cam obosit cu atâtea “daruri inutile”…Deşi n-au fost multe de zis.Exprimarea mea ţi se pare neglijentă?!Eh!Şi?Je m'en fiche!Însă mai am ceva de spus:…Atenţie la netenţie.


Pa!Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte