luni, 6 iunie 2011

Banchetul-înainte

DANS,MUZICĂ,RÂSETE,SMIORCĂIELI DE BUN RĂMAS,CRĂPELNIŢĂ LA GREU!Agitaţie mare!Cum să mă îmbrac?Cum să-mi fac părul?Ce culoare să aibă rochia?Să mă îmbrac în fustă?Să aleg rochia?Să nu aleg rochia?Încălţările?Cum să fie încălţările?Să fie pantofi cu toc,fără toc?Nişte balerini?Nişte sandale?””Să port costum,doar o cămaşă,să-mi pun papionul sau cravata?Pantofii?!Cum să fie?!
                Vă gândiţi că e vorba de nunta lui Cate Midelton?Prostii...Evenimentul e consumat de ceva vreme.Acum ceva şi mai şi trebuie să fie în centrul atenţiei!E ceva,mai frumos,mai pompos,mai special decât nunta lui Cate cu fiul prinţesei Diana!E banchetul claselor a 8 a ale Liceului de Artă!Ce poate să fie mai plin de fast decât o tristă dar totuşi frumoasă despărţire?Intrarea la LICEU?!Cum?Nu vă daţi seama ce mare chestie este să te mândreşti cu faptul că:Sunt clasa a IX a!”...Până atunci când pot spune cu adevărat că sunt clasa a 9a(deşi fără supărare:pot spune),adică pe  11 septembrie 2011...trebuie să mă bucur de distracţie pe 9 iunie 2011!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte