luni, 18 iulie 2011

Sufocare


Mă sufoc.Nu mai simt,nu mai aud,nu mai văd.Sunt paralizată în timp.Aiurez.Apa nu e suficient de udă să-mi potolească setea.Nu-i simt prospeţimea.Avioanele de hârtie ard.Căldura le-a făcut să moară în aerul irespirabil.E mai bine aşa.Unii care nu mai suferă din cauza căldurii...Aş vrea să mă plouă jarul norilor.Degeaba. Nu leeste permis  norilor să picure,nici vântului să adie suflarea de sânge.Beau livezi de poamă...Mă îmbăt cu gustul lor amărui.Setea încă persistă.Sorele se reflectă în oglinzi.Îmi orbeşte auzul.Nu mai cred...
Miroase a smoală încinsă...Miros betoanele.Vreau să vină noaptea...Noaptea e bine.Pare de neatins. Noaptea e ca un vis negru.Oamenii mă lasă să mint.
Vara e cald şi eu ador frigul.Nu fac faţă căldurii!Căldura mă sfârşeşte.E ca o bătrână suferindă.Îmi taie respiraţia!




Focul îmi mistuie prezenţa!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte