sâmbătă, 15 octombrie 2011

Albastru-acum câteva zile

Ziua de specialitate:
7:30-Mă trezesc.Mă înviorez cu apa rece pe faţă.
 7:45-Încerc să mănânc.Mă gândesc în acelaşi timp cu ce să mă îmbrac.
8:00-10:30-N-am nimic mai bun de făcut decât să pierd timpul pe calculator.
10:30-10:45-Mă învârt inutil prin casă.Nu-mi găsesc locul.
10:45-11:00-Mă îmbrac.Îmi iau bluza albastră,ilicul albastru,blugii...negri,jambierele albastre,bascheţii cu dungi albastre.
11:01-Observ că ţinuta mea se potriveşte cu fundalul ambelor telefoane,ALBASTRU.Decid să schimb imaginea de pe telefoane.Operaţiunea durează.
11:16-Încui uşa casei.Plec.
11:18-Ajung în staţia de transport în comun.Observ cerul.Prea albastru.Poate ultimul albastru limpede din această toamnă,mă gândesc.Aştept.
11:19-Apare în staţie "transportul".E negru.În schimb toate scaunele sunt...da ALBASTRE.
11:35-Ajung la şcoală.Observ că unul dintre colegi poartă o eşarfă albastră,iar altul are o cămaşă de aceeaşi culoare.
12:00-Una dintre fete,are un tricou...DE care credeţi...albastru?
15:00-Mă îndrept spre casă.Vă numai albastru în faţa ochilor.
15:30-Ajung din nou acasă.Deschid calculatorul.Şi fundalul său e albastru.Apoi observ că şi pagina blogului e albastră.O las baltă.Prea mult albastru.                                                                                   P.S.Până seara mai dau peste culoarea asta ce devine"aberantă"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte