sâmbătă, 1 decembrie 2012

vis cu o cârtiţă

"îmi amintesc că am am plâns.visasem frumos:felinare şi tei,seminţe neoarbe şi cârtiţe surde.la o respiraţie de mine acel uriaş gatsby..."

naşte-mă printre maci
sâmbure de nefiinţă
crescut în palma fizică şi gravă a vreunui
plod descotorosit pe pământ într-un pustiu atât de nesigur
netrebnico,cârpeşte-mi pe trup timpurile veşnice
de la pitagora la einsten
coase-mi pe piept păsările
şi lasă-mi zborul viu,
fără conspiraţii fantastice.
ai aşezat pe umerii mei strâmbi
fluturii şi le-ai găsit adăpost
înăuntrul plămânilor cocoloşiţi de fum.

 filă:27 septembrie-
ilic croşetat,
cămaşă,
bulevard,soare,castane,
un ghiozdan albastru
a răspuns cu un zâmbet
şi o propoziţie cât se poate de simplă
printre bocanci,gânduri şi altele...





12 comentarii:

  1. Ador macii!

    Scrii foarte frumos! Intra pe ,,Insemne culturale'' si posteaza-ti poeziile. Esti foarte talentata; vei gasi acolo suport si indrumare din partea unor persoane avizate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult pentru indrumare!am sa vad ce pot face!

      Ștergere
  2. Uimitor! Esti talentata. Fiecare vers si cuvant are sensul lui unic, cald, iar tu le`ai impletit in poezii care transmit frumoase sentimente.
    Sincer, ador modul tau de a te exprima. <3 >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. realitate ! prea sobru pentru azi, si nu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos reusesti sa exprimi tumultul din sufletul tau.Mie mi s-ar fi potrivit mai bine:"Stinge-ma printre maci/pana pier,sambure de gol intermitent."
    Pupici gretos de dulci!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. De fiecare data ne uimesti!
    "coase-mi pe piept păsările
    şi lasă-mi zborul viu, " fantastic <3
    esti speciala! :*

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte