joi, 26 septembrie 2013

un cuvânt despre

" ne dăm de două ori peste cap şi ne facem iar oameni" ...

1
i-am dat o palmă
şi-am primit două în loc.
prima de la ea, a doua tot de la ea
cele mai crunte au fost.

2
mi-am dat seama că pe lângă
faptul că e drăguţă
e şi foarte inteligentă
urăsc modul în care
privirea aceea cercetătoare
parcă spune
"ştiu eu ce se întâmplă cu tine".
(atunci trebuie să mă ascund sub bancă )
în mod teoretic.
practic, tot ea ştie cel mai bine.

3
îmi spune că-i place să ne vedem
şi că cele mai tari chiuluri
au fost cele din ora de muzică
când pleca la fast- food
şi făcea schimb de numere cu
....
( dar să nu-i spunem numele).

4
o dată pe zi o ţin la telefon cam trei sferturi de oră
până maică- sa e acasă.
max doarme şi se aprinde după coada căţelandrelor de la CFR.

5
îi fac în ciudă: cele mai frumoase răsărituri
din balcon de la mine
se văd.

6
e genul de tipă puternică
trebuie să-i faci faţă
ori te faci de râs, ori te face ea de plâns.
restul e doar o parte din
ceea ce
Maria înseamnă

2 comentarii:

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte