vineri, 13 mai 2011

MATEMATICA


Etimologia: acest cuvânt îşi are originea din grecescul μάθημα máthēma ce înseamnă “învăţare”,”studiu”,”ştiinţă”.
 Un subiect delicat pentru generaţia nouă şi nu numai,matematica dă bătăi multora(mai ales mie).Mă consider “tufă de Veneţia” la acest capitol.Încă de la grădiniţă,am realizat că această frumoasă materie reprezintă “o pasiune”de-a mea,şi că voi purta o bătălie cu ea.Că vorba ‘ceea:”De ce ţi-e frică nu scapi”.Şi pe de-o parte “Rău cu rău,dar mai rău fără rău”.Ne întrebăm de ce există matematica?Dar de n-ar mai exista,oare noi ne-am descurca?
Am ţine noi cont de noţiunea timpului şi a spaţiului? În zilele noastre, toate științele utilizează rezultatele muncii matematicienilor și multe alte domenii sunt generate de matematica însăși.De aceea trebuie să fim flexibili,adaptându-ne acestei "situaţii".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte