luni, 23 mai 2011

MIRROR IMAGES(De vorbă cu mine 2)


*
-Ţi-e frică!
-Nu!
-Eh nu...Pe cine crezi că păcăleşti?
-Mi-e doar ruşine!
-Şi ruşinea e mână-n mână cu frica!Deci îţi este teamă!
-Poate!
-Poate?!Ce ţi-a trecut prin cap când ai început să reacţionezi astfel în faţa tuturor?
-Nimic...
-Chiar că nimic!Ai vrut să le demonstrezi că eşti altfel...Şi la fel ca ei!Ai crezut că te vor aprecia mai mult?Prostii!Era evident că vor aştepta o aşa ocazie!Tu te-ai pierdut,iar ei au profitat...E logic!
-Da...
-Acum trebuie să îndrepţi lucrurile,nu aştepta ca timpul s-o facă!
-Eşti rea!
-Că tu ai fi mai bună!...
-Nu!
...
**
-Hei!Ce-i cu tine?Vorbeşti singură?
-Nu!De ce?
-Păi...Mi s-a părut că mai eşti cu cineva..şi...
-Ţi s-a părut
***
-Acum te cred  şi nebună!
-Tu?
-Ei,ei TE CRED pe tine o nebună...
-Ştii că nu-mi pasă!
-Da’de unde?!Vrei să pari ’’nesimţitoare’’ şi nu araţi tuturor,însă...Vezi că te urmăresc acum!Se întreabă  dacă te-ai ţicnit!
****
-Hei!Ţi-e bine?!Te simţi rău?
-Nu,n-am nimic!
-Am crezut...Nu contează...
*****
-Ţi-am zis?!Dacă nu-ţi păsa nu răspundeai!
-Poate...
                                                                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte