duminică, 5 august 2012

uitare:eu,tu şi noi.

Nu ţi-am mai scris de mult,EU.Noi ne simţim în fiecare minut bătăile inimii,sufletele vibrânde dar nu e acelaşi lucru ca în momentul în care ne scriem...sau îţi scriu.Vreau să-ţi spun doar,că cealaltă parte a ta,adică TU,este în regulă.TU e bine.Nu-i mai e atât de teamă...şi îi e sufletul din ce în ce mai frumos,ori cel puţin aşa crede.Acum ceva timp,EU,TU îţi scria despre acea nevoie de redescoperire.Îţi aduci aminte,nu-i aşa?Mi-ai dat voie EU şi TU a înţeles ce e cuminte să facă şi ce nu e bine să facă.Şi...ca să nu mai fie complicat:sunt în regulă.Nu simt nimic şi nu mai am niciun gând.Mintea mea e doar vis şi fum şi sufletul cântăreşte cât un soare nou aşezat pe cerul meu întunecat de mici umbre.Sunt goală înăuntrul meu unde nu se mai zbate nici măcar un ochi de înger.
Sunt bine,EU.TU aşteaptă un semn de la tine.Grăbeşte-te şi ne spune cum eşti şi ce mai faci!Te dorim mult alături de noi!Acum suntem trei SUFLETE:sufletul EU,sufletul TU şi sufletul NOI.Scrie-ne curând!Aşteptăm.Suntem nerăbdători!

                                                                            Cu dor,
                                                                              aceeaşi EU,
                                                                                     mereu în căutare de TINE.

2 comentarii:

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte