miercuri, 3 octombrie 2012

...2 înmulţit cu 1

"-Şi a mai spus ceva?
-Nu.A dat de înţeles că nu va fi nimic niciodată şi că mi-e dat să trăiesc o iluzie şi să ador un vis.Mi-am dat seama că fost doar un moment."

am chef să te scriu
poem cu soare şi climax
rotund
am chef să-ţi scriu gâtul cu un umăr şi jumătate
rămâi acelaşi pas arogant
figură care trecând prin mine creezi fluturi şi moarte vie
inimă poem
pentru cel din urmă cu două pagini
care mi-a simţit nefirescul
într-un timp mitic

vino şi îmi arată perechea aceea perfectă de ochi...care să-mi măsoare
rimele albe ce mă epuizează de inele
şi de care în molecula firească şi neîntrecută 
a cosmosului să se transforme într-o matematică
simplă:2 înmulţit cu 1.

10 comentarii:

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte