marți, 30 octombrie 2012

coridorul vis de şoapte

"Sunt cu tine ca fără de tine..."

Doamne,ce oameni şi ce ploi
e timpul acesta eliberator
de oameni şi cărţi albastre când
închisă în ochiul meu blând fumată până la epuizare
stau într-un colţ şi aştept
cu nerăbdare
ploile acelea mari cu nume de fete
tinere şi pline de viaţă.

ce simple sunt vocile astea:atât de line
cu creioane şi funcţii exponenţiale
ne mai cerem un cuvânt potrivit
cerşind printre bănci pe scaune
mai mici decât sufletul nostru
puţină atenţia din partea celui care stă cu
faţa spre tablă.

nicio parte nu se potriveşte cu trupul meu!
ce legătură au toate?
e timpul meu, născut dintr-o coajă de nucă.


13 comentarii:

  1. "...şi aştept
    cu nerăbdare
    ploile acelea mari cu nume de fete
    tinere şi pline de viaţă."
    frumoase randuri. parca ai reusit sa creionezi aceasta imagine a ploii de gen feminin in mintea mea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru aprecieri!
      merci de vizita!da.ploaia e o femeie.una dintre cele mai frumoase!

      Ștergere
  2. Ai scris atat de frumos . Ador in primul rand tema , e genial cum imbini cuvintele . Imi place ca ai ales ploaia , o iubesc , de aceea imi place cel mai mult toamna <3
    Multumesc pentru inca o poezie minunata ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Parca mi-ai soptit prin aceste versuri"Ce ploaie monotona e toamna pustiita".
    Frumos...

    RăspundețiȘtergere
  4. "ce legătură au toate?
    e timpul meu, născut dintr-o coajă de nucă." ador asta!
    si felul tau de a scrie,perfect minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. "nicio parte nu se potriveşte cu trupul meu!
    ce legătură au toate?
    e timpul meu, născut dintr-o coajă de nucă" - cat de frumos te exprimi! Versurile se aseaza cuminte in randurile paginii. Ai dreptate, desi timpul ne apartine, intotdeuna va fi ceva ce va lipsi, intotdeauna ne vom simti incompleti desi le vom avea pe toate, fara vreun motiv logic.

    Te felicit inca odata, e asa de fragila poezia. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de o mie de ori!
      >:D<.mereu ne vom simti fiinte incomplete!

      Ștergere
  6. Imi place in totalitate cum ai scris ! <3
    Esti geniala. ;)

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte