vineri, 26 octombrie 2012

oglindă,oglinjoară:reversul fiinţei

"Ce face el aici?I-o fi plăcând?S-o fi gândit să placă?"



Don't speak
am rămas
tuse usturătoare şi seacă
închisă în paltonul gri
nu sunt Baudelaire cu florile răului
nici Bacovia să mă fi scris
pe mormânt.eşti rău!
unul dintre verosimilele visuri
greu şi la fel de fiecare dată diferit.

nu ţi-e scârbă de tine,întotdeauna
cu acelaşi drum repetat mereu între
7:30 şi 15:45...
nu ţi-e silă de tine,mereu aceeaşi
fără de nicio realizare?!

10 comentarii:

  1. O poezie care ma pune pe ganduri...
    Btw:Bacovia este unul dintre poetii mei preferati.
    Superba exprimarea,plina de emotie.
    O seara faina,pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie-mi este sila..aceeasi eu mereu...fara nicio ezitare..
    Frumos scris:**

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi era sila ,de aceea incerc sa aduc din timp in timp ceva noua.
    Superba scriere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da ! Foarte frumos , foarte adevarat . Multi de aici se regasesc in ceea ce scrii tu , este extraordinar <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu intotdeauna realitatea coincide cu visele inimii.
    Frumoase versuri...

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte