luni, 15 octombrie 2012

tablou

"şi dacă nu e ceea ce îmi doresc cu adevărat?"

am învăţat să număr în palmă
fiecare bătaie a inimii,fiecare şoaptă
şi fiecare înghiţitură a sufletului:
toţi aceşti oameni,ignoranţi şi frumoşi
sunt ai mei,cu halbele pline cu bere,cu
ciuperci şi arici,
vise pe jumătate mi-au spulberat nopţile în
cunune de flori şi
camere negre şi disperate.

toate acestea pe limba mea se aşază
cu minciună şi
mă înclin în faţa uriaşilor
Doamne,de i-aş atinge mâna
ce oameni
aplaudaţi în sala imensă
cuvântul răsărit de pe buzele lor.
titani ai jocului de scenă...

10 comentarii:

  1. Scrii niste cuvinte foarte .. foarte cumva. Nu stiu care e cuvantul , pur si simplu iti ating inima.Imi place ca scrii in asa fel incat cititorul sa se gandeasca dupa ce a citit sau chiar sa mai citeasca odata pentru a intelege mai bine. Ador inceputul " am invatat sa numar in palma fiecare bataie a inimii,fiecare soapta..."
    O zi buna sa ai ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. şi eu mă minunez uneori de propriile mele cuvinte!am învăţat să mă gândesc de două ori înainte de a spune ceva!...

      Ștergere
  2. eşti specială...


    Dar probabil ştii asta deja:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu e ceea ce iti doresti cu adevarat o sa iti dai seama pe parcurs,sau poate prea tarziu...
    Me like it!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e ceea ce îmi doresc dar simt uneori că nu sunt destul de bună pentru ceea ce ar trebui să se întâmple!
      vreau şi nu vreau!
      sunt într-un mic mai mare impas!

      Ștergere
  4. cata genialitate se mai ascunde in tine?

    RăspundețiȘtergere
  5. De multe ori si eu ma intreb acelasi lucru..Cred ca raspunsul este undeva inauntrul tau :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.mi-am dat seama că uneori numai noi putem da răspunsul întrebărilor noastre!

      Ștergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte