sâmbătă, 15 martie 2014

cădere

" Where did you sleep last night?"

kurt, undeva după miezul nopţii
ascultam cele mai ieftine programe de radio
cu sufletul îngheţat
la 13 grade cu minus
tocmai ce începuse vremea rea
am trăit atunci timpuri proaste
când stomacurile ne ardeau
oamenii se înghesuiau, se îmbrânceau în tramvaie
noi cei mai umili căutăm scuze
şi îngerii răi se întrebau
ce dumnezeu ne-a făcut să plătim astfel
şi dumnezeu a judecat drept

trei zile mai târziu mă plimbam
cu S. pe bulevard
în căutarea unei cafenele
cercuri portocalii şi roşii
felinare pe muchia cerului
faleza cu trepte din marmură albă
o investiţie de nimic,

cinci moduri inedite în care poţi purta un trenci
am arucat haina pe umeri
ieşind în mijlocul străzii desculţă
" ce zi, ce timpuri sunt azi"
ce copil cuminte şi strâmb

mi-am aşezat capul
pe umerii
lui mircea
şi- am plâns .


2 comentarii:

  1. Cu parere de rau inca mai sunt copile si baieti care mai plang...
    Seara frumoasa sa ai copil duios ce esti x

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte