miercuri, 26 martie 2014

capătul drumului.

"şi acasă doare"...

acasă- locul unde începe prost
şi se termină şi mai prost
fructe crude, banane verzi
pe frigider stau farfuriile nespălate
alergasem, eram cu sufletul la gură
"eu cred că ştia, prea mare coincidenţa"
ce mari şi multe era stelele
şi cerul tot.

plastic cu ceai,
cadillac, strălucire
am bătut cuie şi am văzut cele mai
bune filme
viţa de vie la pod
cu fantasticele lumini de la ceas
şi târgul cu flori, şi bâlciul cu vise
-ştii, se poate să greşesc...
-tu n-ai să greşeşti în ochii mei, niciodată
( să nu te pripeşti, fetiţo
niciodată nu se ştie)

aţa şi acul frânt
mi-am înţepat degetele până
când degetele sângerau
până când sufletul meu a plâns
cu tine cu tot.

Un comentariu:

  1. "mi-am înţepat degetele până
    când degetele sângerau
    până când sufletul meu a plâns
    cu tine cu tot."
    Asta da final ! Ca deobicei nu am ce sa comentez la ceea ce scrii fiindca ca deobicei doar transmite , si sincer , nu ma pricep la lirica .
    Simt , dar nu pot sa exprim.
    Imi pare rau ca am cam absentat pe aici !

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte