duminică, 23 martie 2014

desen

" o viaţă aş sta"...

"să-i spui lu' maică-ta să ne caute"
o săptămână mai târziu
împachetam ultimele bagaje
camera mirosea deja a mucegai
(pregătisem plecarea de
două luni şi mai bine)
am coborât sacii în grabă
pe scări m-am împiedicat de
câteva ori, şoferul striga de la parter
"să nu uitaţi cutia cu aţele de croitorie"

am găsit o casă mică într-o
urbe liniştită.

am avut noroc
în colţul străzii
aveam un anticariat
cu program prelungit la sfârşitul săptămânii
găseam la bătrânul negustor-
de la cărţi până la caramele
şi evantaie- şi toate c-un farmec nou

aaa, dumnezeule
şi magazinul muzical cu
discurile vinil
şi casetele cu bijuterii
ce frumoase sâmbete petreceam

stăteam cu pumnii în obraji
şi coatele pe masa de ceai
ana se obişnuise
cu proastele mele obiceiuri.

am ajuns acasă după nouă seara
până în faţa porţii mă fugăriseră
trei dulăi, am strâns mâinile
pumn, m-am închinat
şi am luat-o la fugă.

în casă mirosea a mandarine
a compot şi a cireşe
ştef desena cu vârful unghiei
despre mine.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte