vineri, 21 martie 2014

dorinţă. vintage radio.

" într-o zi chiuveta căzu în dragoste"

calitatea de a face copii
stă în forţa bărbatului de a fi bun sau rău
absolut şi sec dat fiind faptul
că locuiesc la etajul patru,
mă întâlnesc din an în Paşte cu vecinii
de la scara doi, nu am plătit întreţinerea
arta coboară în stradă.

urcam în tramvai acum trei-patru zile
spovedania proştilor
nu aveam bilet şi îmi era teamă să nu apară controlul
am coborât la staţia următoare
(din cauza controlului)
dau cu ochii de el (de data asta nu de control)
fac cale întoarsă îmi amintesc
proful îmi caută nod în papură
ce suflete calde şi cuminţi au îngerii

ce frumos e coz cel cu visele
şi când fumează şi când bea multă
cafea numai cu lapte.

tensiunea creşte.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte