duminică, 6 ianuarie 2013

aşa simplu.nimic mai mult.

"dorinţe 2013:ochelari rotunzi,fericire,cărţi,gatsby,singură,şuviţe roşcate.de ce Dumnezeu nu ne-a lăsat pe pământ învăţaţi,crescuţi şi înţeleşi?"


compot,pere şi ceai
morişcă mi-au făcut visele
corbii agăţaţi
pe creanga duhovnicului meu,aici
unde îmi plângeam luminile şi-i zâmbeam
să tacă,că nu ştie nimic,
în fumuri şi note convexe aşa m-a învăţat
rebelă şi eliberată de mine
ca să nu-mi fie în şoarece mut sufletul
gâtuită în zei şi semicercuri ieftine
că am apus în soare şi crenguţe de brad
aşa să-mi fie
astăzi şi întotdeauna
că mâine nu-i azi,
ca să nu-mi fie trupul os de fluture,
amin.


[salutări din lumea urşilor adormiţi]

10 comentarii:

  1. si eu imi doresc multe..
    Superba postarea !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dorinţele sunt fluturii care uneori ne trezesc la viaţă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dorintele sunt multe,dar trebuie sa facem in asa fel sa nu ramana doar dorinte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat..maine nu-i azi , trebuie sa savuram fiecare clipa , trebuie sa traim prezentul .
    Frumos ! Salutari din lumea Ascunsa . :o3

    RăspundețiȘtergere
  5. Simplitatea intotdeauna impresioneaza,nimic mai mult de zis!
    Succes in realizarea dorintelor!
    Hugs!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte