vineri, 4 aprilie 2014

bach

"locul meu nu e casa aceasta. locul meu nu-i aici"

la farmacie mirosea a flori de zarzăr şi
a caişi de abia înfloriţi
râdeam ca o idioată la gândul că
ai fi putut să-mi strângi mână, să-mi
leg sufletul de sufletul tău
am dat  înapoi ca de fiecare dată

îmi pierdusem unul dintre cercei
"ce frumoasă este fata aceasta"
casa cu păpuşi şi cutiuţele muzicale
dădusem ultimele examene, rezultate
excelente niciodată n-au fost
"ce tâmple cuminţi, copiii aveau"
şi cum îi adoram de pe muchia
imensului hotel;

bach şi ploaie în cea mai frumoasă
dumnezeire, în lumina becului portocaliu
am fost fericită.


Un comentariu:

  1. Foarte frumoasa poezia asta. Mi-a placut in special ultima strofa. Cel putin in ultima vreme, am lasat foarte rar sa se vada aprecierea mea prin comentarii, precum am si scris rar, dar in fata asteia ma simt dator. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte