duminică, 13 aprilie 2014

non-echilibru

"Ştii prea bine, a doua zi muzeul a fost bombardat"

am plecat de acasă în grabă
puţin bosumflată, se făcuse frig
toată ziua plouase
mi-am dat seama apoi
că după ce aşteptasem tramvaiul mai mult de
un sfert de oră, uitasem materialele acasă,
aveam dresurile rupte
(totul ţine de atitudine aici)
şi părul ciufulit
(alt lucru care ţine de atitudine)
de cum te mişti, cum zâmbeşti
chestii supărătoare şi enervante
"de care toate fetele ar trebui să ţină cont"
îmi spune M
deşi " a spune" e mult spus
e "a transmite" mai degrabă.

ajung la fix
nimeni nu se supără
în casă e cald, mi se face silă
"să-ţi scriu o scrisoare, câteva rânduri
într-o corespondenţă secretă, cuminte"
19 grade cu minus, frecvenţe sufleteşti,
studiu îngeresc în creaţie-
preludiu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte