marți, 15 aprilie 2014

fet(i)ş

"Seems like we're makin' up more than we're makin' love"

mi-am amintit de cugetarea celor din Orient: "voi, europenii aveţi ceasul, noi avem timpul". să fiu cu poetul. să mi se facă frig. să fiu cu tipul ăsta atât de mişto. să ne vedem rar şi să iubească dezordinea şi casa cu fluturi şi păpuşile de porţelan. îmi arată oraşul pe timp de noapte. îmi desface trupul, mă caută, mi se face frig, îi fac un ceai, miroase a frunze uscate. într-o căsuţă cu geamuri în cer, fericirea. sunt geloasă. eşti frumos şi savant şi poet.

2 comentarii:

  1. Cand de simplu si totusi atat de frumos, cred ca asa esti si tu! Superb text!
    Te-am tucat!

    RăspundețiȘtergere
  2. "voi, europenii aveţi ceasul, noi avem timpul", am avut tema sa ne gandim la ce voiau sa spuna, sincer nici acum nu prea stiu, dar imi place postarea ta.

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte